Перегляди сторінки за останній тиждень

Курс "Розвиток інтелектуального капіталу коледжу". Україна

Філологія, 1 рік навчання

Журнал успішності




Професійне використання студентського блогу для навчальної кар'єри. Перегляньте чудову  роботу Анастасії Шумнової.

Перегляньте гарний блог та добрий переклад виступу Тоні Б'юзена, виконаний студенткою Ольгою.

Моє вітання.




Журнал успішності від 07.10.16

Шумнова Настя надіслала чудовий матеріал по матрицю Ейзенхауера.Дякую. Студентам раджу переглянути і розмістити посилання на своїх блогах. Детальніше 
Завдання.  1.Ознайомитись із вказаним матеріаломПодолання "хаосу" в думках
                 2. Проблема: прослухавши інформацію Тоні Б'юзена англійською мовою, створити ментальну карту для вирішення завдання. -ОЗАЙОМИТИСЬ
                 3.  Озвучити 3-и хвилини його виступу українською мовою -.

Допоміжний інстумент: Програма "захвату" екрану для звукового супроводу відеоуроку Тоні Б'юзена
                4. Збудувати ментальну карту для виконання завдання
                5. Виконати озвучений переклад, відеофайл розмістити в Youtube.com
                6. Надати доступ викладачеві.
                7. Розмістити на своєму блозі ментальну карту із посиланням на виготовлений відеофайл.

Завдання для успішних. Опрацюйте матеріал для розуміння психологічних основ "спрацювання" інтелект-карт.(детальніше).  Перегляньте презентацію, виконану в Prezi.com .(ознайомитись і використати інформативно для побудови).
Виготуйте ментальну карту "Системи числення" українською мовою. Роботу розмістіть на персональному блозі і надішліть на електронну скриньку викладачу.

Студенти, буду радий, якщо Ви реалізуєте на своєму блозі картинку-кнопку для роботи з інформацією, розміщеної, наприклад, на youtube.com

Для цього: 1) у режимі редагування використайте кнопку HTML;
                    2) у Інтернеті дайте запит "Як використати HTML для розміщення картинки".

Техніка інтелектуальних карт
Допоміжний, але важливий матерал
 (техніка інтелектуальних карт для організації думок)


1 коментар: