Перегляди сторінки за останній тиждень

Курс "Розвиток інтелектуального капіталу коледжу". Україна

Учні ЕКО ліцею

  Тема: Штучний інтелект. Машинне навчання

План зустрічі.

  Машинне навчання—це наука змусити комп’ютер діяти, не будучи явно запрограмованим. У останнє десятиліття машинне навчання дало нам самокеровані автомобілі, розпізнавання мови, ефективний веб-пошук і значно покращене розуміння людського геному. Машинне навчання настільки розповсюджено в наш час, що ви можливо використовуєте його десятки разів на день, навіть не здогадуючись про це. Багато дослідників вважають, що це також найкращий шлях до штучного інтелекту, порівнянного з людським. У 1959 році Артур Самюель визначив машинне навчання як “Область науки, що надає комп’ютерам можливість навчатися, не будучи явно запрограмованими”. 
           Є три основні причини необхідності машинного навчання, коли недостатньо просто запрограмувати комп’ютер. 
По-перше, розробники не можуть передбачити усі ситуації, в яких може виявитись машина. Наприклад, робот, розроблений для проходження лабіринтів, має отримати план кожного нового лабіринту, який йому трапляється. По -друге, розробники не можуть передбачити усі зміни з часом: програма для прогнозування цін на фондовій біржі мусить навчатися для адаптації, коли умови на ринку змінюються. По-третє, іноді люди не мають жодного у явлення про те, як запрограмувати розв’язок. Наприклад, більшість людей добре розпізнають
обличчя своїх знайомих, але навіть найкращі програмісти не можуть створити програму для виконання цієї задачі, не використовуючи алгоритми навчання.

 

1. Інтерактивна дошка. ЇЇ призначення.

2. Quick, Draw!  Нейромережа спробує відгадати, що ви малюєте.

Google запувантажила Quick, Draw! — веб-сервіс, за допомогою якого нейромережа намагається визначити, що малюють люди.
Сервіст влаштований дуже просто: корисувачу дають змогу намалювати певний об'єкт впродовж 20 секунд. У процесі нейромережа буде передбачати, що нагадує малюнок. Она має встигнути здогадатись за 20 секунд.
У кожного користувача є шість раундів, після чого йому показують підготовлений результат.

ХОЧЕТЕ СПРОБУВАТИ?

Про цю гру
Це гра побудована на принципі машинного навчання. Ви малюєте, і нейронна мережа намагається вгадати, що ви малюєте. Звичайно, це не завжди працює. Але чим більше ви граєте з ним, тим більше він буде вчитися. До цих пір ми навчили його кілька сотень понять, і ми сподіваємося додати ще протягом довгого часу. Ми зробили це  прикладом того, як ви можете використовувати машинне навчання. Дивіться відео нижче, щоб дізнатися про те, як це працює, і перевірити більше.  Експериментуйте тут.


Немає коментарів:

Дописати коментар