Перегляди сторінки за останній тиждень

Курс "Розвиток інтелектуального капіталу коледжу". Україна

середа, 25 листопада 2015 р.

ЗАВДАННЯ для СР студентам ПВШ заочної форми навчання


Банки даних в соціально-педагогічній діяльності



Змістовий модуль 1. Головні принципи проектування банку даних
Тема 1. Вступ. Предмет, методи та завдання дисиципліни
2
1

1

8
Тема 2. Теоретичні основи банку даних
2
2

1

8
Тема 3. Бази даних MS SQL SERVER.
6
2

1

6
Тема 4. Таблиці та уявлення реляційної бази даних
8
2

1

6
Тема 5. Ключі. Первинні ключі. Зовнішні ключі
4
1

1

8
Разом за змістовим модулем 1
13
8

5

36
Змістовий модуль 2. Спеціальні засоби реляційної СУБД
Тема 1. Оптимізація часу доступу до даних
8
2

2

7
Тема 2. Зв'язки між таблицями бази даних
2
2

2

8
Tема 3. Управління транзакціями
4
1

2

8
Тема 4. Управління доступом до бази даних
8
1

2

8
Тема  5. Захист даних. Схеми управління доступом
6
1

2

8
Разом за змістовим модулем 2
17
7

10

39



1.     Теми лабораторних занять


з/п
Назва теми
Кількість
годин
1.                 
Знайомство з середовищем Microsoft SQL. Можливості інтерфейсу. Розробка структури учбової бази даних.
1
2.                 
Створення бази даних  
1
3.                 
Створення схем бази даних
1
4.                 
Проектування таблиць учбової бази даних на мові SQL. Занесення даних у таблиці з використанням мови SQL.
1
5.                 
Створення первинного ключа таблиці
1
6.                 
Створення вторинного ключа або індексу таблиці
2
7.                 
 Створення перевірного обмеження
2
8.                 
Створення реляційних зв’язків за допомогою зовнішніх ключів  
2
9.                 
Створення діаграм для баз даних
2
10.            
 Транспортування бази даних
2
Разом
15



2.     Теми самостійної роботи


з/п
Назва теми
Кількість
годин
1
Каталоги СУБД. Системний каталог СУБД
15
2
Оптимізація запитів
10
3
Статистичні показники бази даних
10
4
Експорт та імпорт даних
10
5
Система «клієнт/сервер»
10
6
Резервне копіювання та відновлення даних у базі даних
10

Разом
75







Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі



  1. Програма та структура навчальної дисципліни для повного терміну денної форми навчання.

Назви змістових модулів і тем
Кількість годин
денна форма
Заочна форма
усього
у тому числі
усього
у тому числі
л
п
лаб
інд
с.р.
л
п
лаб
інд
с.р.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Змістовий модуль 1. Сучасні інформаційні технології та прикладне програмне забезпечення для створення, обробки і аналізу рекламної продукції. Соціологічні аспекти реклами.
Тема 1. Професійні інформаційні комп'ютерні технології для створення рекламно- інформаційної продукції освітньої діяльності та соціально-значущих матеріалів
5
2

1

2
10
2

2

10
Тема 2. Різновиди електронної та паперової рекламно- інформаційної продукції в залежності від призначення та розповсюдження
9
2

3

4



2

10
Тема 3. Створення великогабаритної паперової рекламно- інформаційної продукції засобами процесорів, що створюють векторну графіку
9
2

3

4



2

10
Тема 4. Використання вільно-
розповсюдженого програмного забезпечення для створення різноманітної рекламно- інформаційної продукції в роботі соціального педагога
9
2

3

4



2

10
Тема 5. Послідовність використання різних рекламно-
інформаційних форм в одній соціальній структурі як рекламна стратегія









-

10
Разом за змістовим модулем
28
7

9

12

2

8

50
Усього годин
108
34

34

40
60
2

8

50



4. Теми лабораторних занять
з/п
Назва теми
Кількість
годин
1
Законодавче забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні
2
2
Критерії та методи підбору апаратного забезпечення для ефективного функціонування рекламно-інформаційно- дослідницького комплексу в соціально-педагогічної діяльності
2
3
Професійні інформаційні комп'ютерні технології для створення рекламно- інформаційної продукції освітньої діяльності та соціально-значущих матеріалів
2
4
Різновиди електронної та паперової рекламно-інформаційної продукції в залежності від призначення та
2
5
Створення великогабаритної паперової рекламно- інформаційної продукції засобами процесорів, що створюють векторну графіку
4
6
Використання вільно-розповсюдженого програмного забезпечення для створення різноманітної рекламно- інформаційної продукції в роботі соціального педагога
2

Разом
8







5. Самостійна робота
з/п
Назва теми
Кількість
годин
1
Роль та місце рекламно-інформаційних технологій в соціально- педагогічній діяльності соціального педагога
10
2
Засоби масової інформації (ЗМІ) як особливий чинник впливу на спосіб життя людини
10
3
Політологічний, соціологічний та психологічний аспекти феномена засобів масової інформації
10
4
Основні принципи здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері.
10
5
Послідовність використання різних рекламно-
інформаційних форм в одній соціальній структурі як рекламна стратегія
10

Разом
50







6. Контрольні запитання для підсумкової атестації у тестовій формі

  1. Підбір конфігурації персонального комп’ютера та периферійних пристроїв для проведення наукових досліджень, обробки і оформлення результатів.
  2. Особливості запису та відтворення наукової, розрахункової та інших видів інформації із сучасних носіїв (DVD диски, USB Flesh-накопичувачі, Flesh- картки).
  3. Архівація файлів. Характеристика і принцип дії архіваторів WinRar і WinZip.
  4. Особливості використання поширених антивірусних програм AVP та Norton Antivirus для захисту інформації. Способи оновлення антивірусних баз з використанням комп’ютерних мереж.
  5. Способи кодування графічної інформації. Властивості поширених графічних форматів .tif, .bmp, .jpg, .gif.
  6. Використання графічного редактора Photoshop для обробки графічних об’єктів, що є складовими елементами наукових досліджень. Вимоги до графічних об’єктів, які застосовуються у оформлювальних роботах.
  7. Використання програми ACDSee для перегляду та переконвертування графічних файлів у різні формати.
  8. Способи створення графічних зображень з використанням цифрових фотокамер.
  9. Особливості оформлення текстових документів графічними об’єктами, які створені в інших редакторах.
  10. Використання графічних планшетів для введення контурних зображень.
  11. Особливості кодування звукової інформації. Властивості поширених аудіо- форматів mp3, wav.
  12. Використання програм Windows Media Player та Winamp для відтворення звукових файлів.
  13. Проведення запису звукової інформації за допомогою стандартних засобів ПК.
  14. Особливості кодування відео- інформації. Властивості поширених відео- форматів.avi, mpg.
  15. Використання програми Windows Media Player для відтворення відео­файлів.
  16. Створення відео-файлів з використанням цифрових відеокамер.
  17. Автоматичне перетворення структурованого текстового документу на презентацію в пакеті Microsoft PowerPoint.
  18. Використання сканера для автоматизації введення символьної інформації. Основи роботи з програмою Fine Reader.
  19. Використання сканера для введення графічного зображення. Основи роботи з програмою Hpscan.
  20. Призначення і особливості роботи з програмою Acrobat Reader. Робота з файлами pdf формату.
  21. Призначення і особливості роботи з програмами перекладачами текстів PROMT, Рута, Pragma, Lmaster.
  22. Особливості будови та функціонування локальних комп’ютерних мереж. Організація обміну інформацією по локальних мережах в процесі наукових досліджень.
  23. Глобальна комп’ютерна мережа Internet. Види послуг. Організаційні та технічні способи підключення. Способи пошуку наукової, довідкової та інших видів інформації.
  24. Вибір, підключення та використання модему для використання послуг мережі Internet.
  25. Способи створення власних поштових скриньок. Умови обміну повідомленнями засобами електронної пошти. Організація автоматизованого листування.
  26. Сучасні оптичні носії інформації для багаторазового використання CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, особливості технології запису інформації, технічні характеристики носіїв.
  27. Способи, технічні засоби та програмне забезпечення для самостійного запису інформації на оптичні носії.
  28. Поняття про мову програмування HTML для створення Web- документів.
  29. Умови та способи публікації Web-документів в мережі Internet.


Немає коментарів:

Дописати коментар