Банки
даних в соціально-педагогічній діяльності
Змістовий модуль 1. Головні
принципи проектування банку даних
|
||||||
Тема 1. Вступ. Предмет, методи та завдання
дисиципліни
|
2
|
1
|
|
1
|
|
8
|
Тема 2. Теоретичні основи банку даних
|
2
|
2
|
|
1
|
|
8
|
Тема 3. Бази даних MS
SQL SERVER.
|
6
|
2
|
|
1
|
|
6
|
Тема 4. Таблиці та уявлення реляційної бази даних
|
8
|
2
|
|
1
|
|
6
|
Тема 5. Ключі.
Первинні ключі. Зовнішні ключі
|
4
|
1
|
|
1
|
|
8
|
Разом за змістовим
модулем 1
|
13
|
8
|
|
5
|
|
36
|
Змістовий
модуль 2. Спеціальні
засоби реляційної СУБД
|
||||||
Тема 1. Оптимізація часу доступу до даних
|
8
|
2
|
|
2
|
|
7
|
Тема
2. Зв'язки між таблицями бази даних
|
2
|
2
|
|
2
|
|
8
|
Tема 3. Управління транзакціями
|
4
|
1
|
|
2
|
|
8
|
Тема
4. Управління доступом до бази даних
|
8
|
1
|
|
2
|
|
8
|
Тема 5. Захист даних. Схеми управління доступом
|
6
|
1
|
|
2
|
|
8
|
Разом за змістовим
модулем 2
|
17
|
7
|
|
10
|
|
39
|
1. Теми лабораторних занять
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
1.
|
Знайомство з
середовищем Microsoft SQL. Можливості інтерфейсу. Розробка структури учбової
бази даних.
|
1
|
2.
|
Створення
бази даних
|
1
|
3.
|
Створення
схем бази даних
|
1
|
4.
|
Проектування
таблиць учбової бази даних на мові SQL. Занесення даних у таблиці з
використанням мови SQL.
|
1
|
5.
|
Створення
первинного ключа таблиці
|
1
|
6.
|
Створення
вторинного ключа або індексу таблиці
|
2
|
7.
|
Створення перевірного обмеження
|
2
|
8.
|
Створення
реляційних зв’язків за допомогою зовнішніх ключів
|
2
|
9.
|
Створення
діаграм для баз даних
|
2
|
10.
|
Транспортування бази даних
|
2
|
Разом
|
15
|
2. Теми самостійної роботи
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
1
|
Каталоги СУБД.
Системний каталог СУБД
|
15
|
2
|
Оптимізація
запитів
|
10
|
3
|
Статистичні
показники бази даних
|
10
|
4
|
Експорт та
імпорт даних
|
10
|
5
|
Система
«клієнт/сервер»
|
10
|
6
|
Резервне
копіювання та відновлення даних у базі даних
|
10
|
|
Разом
|
75
|
Рекламно-інформаційні
технології в соціальній роботі
- Програма та структура навчальної дисципліни для повного терміну денної форми навчання.
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин
|
|||||||||||
денна форма
|
Заочна форма
|
|||||||||||
усього
|
у тому числі
|
усього
|
у тому числі
|
|||||||||
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
|||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
Змістовий модуль 1. Сучасні інформаційні технології
та прикладне програмне забезпечення для створення, обробки і аналізу
рекламної продукції. Соціологічні аспекти реклами.
|
||||||||||||
Тема 1. Професійні інформаційні
комп'ютерні технології для створення рекламно- інформаційної продукції
освітньої діяльності та соціально-значущих матеріалів
|
5
|
2
|
|
1
|
|
2
|
10
|
2
|
|
2
|
|
10
|
Тема 2. Різновиди електронної та
паперової рекламно- інформаційної продукції в залежності від призначення та
розповсюдження
|
9
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
2
|
|
10
|
Тема 3. Створення великогабаритної
паперової рекламно- інформаційної продукції засобами процесорів, що створюють
векторну графіку
|
9
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
2
|
|
10
|
Тема 4. Використання вільно-
розповсюдженого програмного
забезпечення для створення різноманітної рекламно- інформаційної продукції в
роботі соціального педагога
|
9
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
2
|
|
10
|
Тема 5. Послідовність
використання різних рекламно-
інформаційних форм в одній
соціальній структурі як рекламна стратегія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
|
|
10
|
Разом за змістовим модулем
|
28
|
7
|
|
9
|
|
12
|
|
2
|
|
8
|
|
50
|
Усього годин
|
108
|
34
|
|
34
|
|
40
|
60
|
2
|
|
8
|
|
50
|
4. Теми лабораторних занять
|
|
5. Самостійна робота
|
|
6. Контрольні запитання для підсумкової атестації у
тестовій формі
- Підбір конфігурації персонального комп’ютера та периферійних пристроїв для проведення наукових досліджень, обробки і оформлення результатів.
- Особливості запису та відтворення наукової, розрахункової та інших видів інформації із сучасних носіїв (DVD диски, USB Flesh-накопичувачі, Flesh- картки).
- Архівація файлів. Характеристика і принцип дії архіваторів WinRar і WinZip.
- Особливості використання поширених антивірусних програм AVP та Norton Antivirus для захисту інформації. Способи оновлення антивірусних баз з використанням комп’ютерних мереж.
- Способи кодування графічної інформації. Властивості поширених графічних форматів .tif, .bmp, .jpg, .gif.
- Використання графічного редактора Photoshop для обробки графічних об’єктів, що є складовими елементами наукових досліджень. Вимоги до графічних об’єктів, які застосовуються у оформлювальних роботах.
- Використання програми ACDSee для перегляду та переконвертування графічних файлів у різні формати.
- Способи створення графічних зображень з використанням цифрових фотокамер.
- Особливості оформлення текстових документів графічними об’єктами, які створені в інших редакторах.
- Використання графічних планшетів для введення контурних зображень.
- Особливості кодування звукової інформації. Властивості поширених аудіо- форматів mp3, wav.
- Використання програм Windows Media Player та Winamp для відтворення звукових файлів.
- Проведення запису звукової інформації за допомогою стандартних засобів ПК.
- Особливості кодування відео- інформації. Властивості поширених відео- форматів.avi, mpg.
- Використання програми Windows Media Player для відтворення відеофайлів.
- Створення відео-файлів з використанням цифрових відеокамер.
- Автоматичне перетворення структурованого текстового документу на презентацію в пакеті Microsoft PowerPoint.
- Використання сканера для автоматизації введення символьної інформації. Основи роботи з програмою Fine Reader.
- Використання сканера для введення графічного зображення. Основи роботи з програмою Hpscan.
- Призначення і особливості роботи з програмою Acrobat Reader. Робота з файлами pdf формату.
- Призначення і особливості роботи з програмами перекладачами текстів PROMT, Рута, Pragma, Lmaster.
- Особливості будови та функціонування локальних комп’ютерних мереж. Організація обміну інформацією по локальних мережах в процесі наукових досліджень.
- Глобальна комп’ютерна мережа Internet. Види послуг. Організаційні та технічні способи підключення. Способи пошуку наукової, довідкової та інших видів інформації.
- Вибір, підключення та використання модему для використання послуг мережі Internet.
- Способи створення власних поштових скриньок. Умови обміну повідомленнями засобами електронної пошти. Організація автоматизованого листування.
- Сучасні оптичні носії інформації для багаторазового використання CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, особливості технології запису інформації, технічні характеристики носіїв.
- Способи, технічні засоби та програмне забезпечення для самостійного запису інформації на оптичні носії.
- Поняття про мову програмування HTML для створення Web- документів.
- Умови та способи публікації Web-документів в мережі Internet.
Немає коментарів:
Дописати коментар