Перегляди сторінки за останній тиждень

Курс "Розвиток інтелектуального капіталу коледжу". Україна

вівторок, 15 грудня 2015 р.

Психологія реклами відноситься до розряду прикладних наук, потреба в яких останнім часом значно зросла. Однак вона досі до кінця не вивчена. Основна маса дослідників стверджує, що вона, в першу чергу, повинна виробляти і застосовувати способи психологічного впливу, що мають своєю метою збільшення обсягів продажів товарів рекламодавця. Цілком ефективні в цій області технології типу NLP, всілякі способи гіпнозу, вплив на підсвідомість за допомогою різних технічних засобів тощо. У багатьох випадках банальний обман, побудований на перебільшенні інформації, можна віднести до психології реклами. Чимало рекламних компаній вважають, що саме подібний вплив на звичайного громадянина з метою змусити його купити товар, навіть за відсутності у нього на це бажання, є головним у даній прикладній науці. Як окремий напрямок науки психологія реклами з'явилася більше століття тому. У США її основоположником вважається Уолтер Ділл Скотт. На самому початку двадцятого століття він випустив працю «Теорія і практика реклами», де досліджувалися питання впливу реклами на потенційних покупців. Через кілька років він видав роботу «Психологія реклами», в якій йшлося про результати деяких експериментів. Наприклад, оцінювався ступінь впливу розміру рекламного оголошення на концентрацію уваги і роботу пам'яті. Варто додати, що деякі дослідження в даній області проводилися і раніше. Наприклад, досить відома праця        А. Верігіна, названа, «Російська реклама», що з'явилася ще в кінці дев'ятнадцятого століття. 

Немає коментарів:

Дописати коментар