Тема лекції: «Використання баз даних для прогнозування поведінки суспільства або
його окремих груп методом Фре́нсіса Бѐкона»
Мета:
а) навчальна. Навчити аналізувати використання сучасних методик вирішення проблеми прогнозування перспектив суспільства або його окремих груп;
и) розвиваюча. Підвищувати рівень інформаційної культури студентів.
Обладнання. Мультимедійний проектор, нетбук, гаджети студентів.
Завдання студентам.
1. Якими способами можна створити таблицю в Access?
1. Якими способами можна створити таблицю в Access?
2. На власних блогах сформувати глосарій лекції.
Приклади оформлення тлумачень для наповнення глосарію:
а) інформаційна культура керіцвників професійно-технічних навчальних закладів. Під інформаційною культурою керівників ПТНЗ ми розуміємо одну зі
складових загальної культури керівника, яка є сукупністю інформаційного
світогляду, системи інформаційних цінностей, знань, умінь і здатностей,
спрямованих на оптимальне задоволення інформаційних потреб, і передбачає
наявність: інформаційної грамотності, осмисленої мотивації використання
інформаційно-комунікативних технологій в управлінській діяльності,
критичного мислення в роботі з інформаційними потоками, ситуативного
управління навчальним закладом, комунікативності під час прийняття рішень і
дій, партнерського спілкування, культури поведінки, етики інформаційно-
аналітичної діяльності. (О.Д.Гуменний : Розвиток інформаційної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Гуменний О. Д. Режим доступу:
http://lib.iitta.gov.ua/1832/1/gumenniy_gruden_maket.pdf);
б) інформаційна культура (англ. Information culture) — у широкому значенні — це сукупність принципів і реальних механізмів, що забезпечують позитивні взаємодії етнічних і національних культур, а також сполученість у загальному досвіді людства; у вузькому — сукупність знань та вмінь по ефективній інформаційній діяльності, тобто такій ІД, яка досягає поставленої цілі.
(Інформаційна культура : [Електронний ресурс] // Вікіпедія. Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0).
Терміни для глосарію:
- Даза даних - це...
- Банк даних - це...
- Ренесанс - це...
- Диско́нтна ка́ртка - ...
- Ба́нківська платі́жна ка́ртка - ...
- Аккаунт - ...
- Ретейлер - ...
- Прямий маркетинг (з англ. direct marketing) - ...
- Foursquare (скорочено: 4sq) -...
- Криптоаналіз - ...
- Логістика - ...
3. У мережі Інтернет виокреміть лаконічну інформацію про Фре́нсіса Бѐкона.
На власній сторінці блогу відобразіть його фотографію та знайдену інформацію.
4. Проінформуйте із власного досвіду про користування соціальною мережею з функцією геопозиционирования Foursquare у Києві.
5. Знайдіть інформацію про чисельність цієї мережі і повідомте на лекції.
У сьогоденні ведуться дослідження із обробки великих масивів банків даних по визначенню іронії соціального повідомлення.
6. Знайдіть матеріал про іронію сооціального повідомлення і поділіться інформацією на лекції. У якому форматі можна зберігати відеоролик із іронією, виокремлений у соціальній мережі?
7. Запропонуйте ідею наповнення розробленого Вами банку даними іроній із соціальної мережі.
На власній сторінці блогу відобразіть його фотографію та знайдену інформацію.
4. Проінформуйте із власного досвіду про користування соціальною мережею з функцією геопозиционирования Foursquare у Києві.
5. Знайдіть інформацію про чисельність цієї мережі і повідомте на лекції.
У сьогоденні ведуться дослідження із обробки великих масивів банків даних по визначенню іронії соціального повідомлення.
6. Знайдіть матеріал про іронію сооціального повідомлення і поділіться інформацією на лекції. У якому форматі можна зберігати відеоролик із іронією, виокремлений у соціальній мережі?
7. Запропонуйте ідею наповнення розробленого Вами банку даними іроній із соціальної мережі.
Немає коментарів:
Дописати коментар