Перегляди сторінки за останній тиждень

Курс "Розвиток інтелектуального капіталу коледжу". Україна

четвер, 21 квітня 2016 р.

22 квітня 2016 р. - відкрита лекція у студентів СП 3 року навчання

Тема лекції: «Використання баз даних для прогнозування поведінки суспільства або його окремих груп методом Фре́нсіса Бѐкона»
Мета:
     а) навчальна. Навчити аналізувати використання сучасних методик  вирішення проблеми прогнозування перспектив суспільства або його окремих груп; 
     и) розвиваюча. Підвищувати рівень інформаційної культури студентів.

Обладнання. Мультимедійний проектор, нетбук, гаджети студентів.


Завдання студентам.

1. Якими способами можна створити таблицю в Access?

2. На власних блогах сформувати глосарій лекції.
Приклади оформлення тлумачень для наповнення глосарію:
а) інформаційна культура керіцвників професійно-технічних навчальних закладів. Під інформаційною культурою керівників ПТНЗ ми розуміємо одну зі складових загальної культури керівника, яка є сукупністю інформаційного світогляду, системи інформаційних цінностей, знань, умінь і здатностей, спрямованих на оптимальне задоволення інформаційних потреб, і передбачає наявність: інформаційної грамотності, осмисленої мотивації використання інформаційно-комунікативних технологій в управлінській діяльності, критичного мислення в роботі з інформаційними потоками, ситуативного управління навчальним закладом, комунікативності під час прийняття рішень і дій, партнерського спілкування, культури поведінки, етики інформаційно- аналітичної діяльності. (О.Д.Гуменний : Розвиток інформаційної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Гуменний О. Д. Режим доступу: 
 http://lib.iitta.gov.ua/1832/1/gumenniy_gruden_maket.pdf);
б) інформаційна культура (англ. Information culture) — у широкому значенні — це сукупність принципів і реальних механізмів, що забезпечують позитивні взаємодії етнічних і національних культур, а також сполученість у загальному досвіді людства; у вузькому — сукупність знань та вмінь по ефективній інформаційній діяльності, тобто такій ІД, яка досягає поставленої цілі. 
(Інформаційна культура : [Електронний ресурс] // Вікіпедія. Режим доступу:  https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0).

Терміни для глосарію:
  1. Даза даних - це...
  2. Банк даних - це...
  3. Ренесанс - це...
  4. Диско́нтна ка́ртка  - ...
  5. Ба́нківська платі́жна ка́ртка  - ...
  6. Аккаунт - ...
  7. Ретейлер - ...
  8. Прямий маркетинг (з англ. direct marketing) - ...
  9. Foursquare (скорочено: 4sq)  -...
  10. Криптоаналіз - ...
  11.  Логістика - ...
3. У мережі Інтернет виокреміть лаконічну інформацію про Фре́нсіса Бѐкона.
На власній сторінці блогу відобразіть його фотографію та знайдену інформацію.

4. Проінформуйте із власного досвіду про  користування соціальною мережею з функцією геопозиционирования Foursquare у Києві.

5. Знайдіть інформацію про чисельність цієї мережі і повідомте на лекції.

У сьогоденні ведуться дослідження із обробки великих масивів банків даних по визначенню іронії соціального повідомлення.

6. Знайдіть матеріал про іронію сооціального повідомлення і поділіться інформацією на лекції. У якому форматі можна зберігати відеоролик із іронією, виокремлений у соціальній мережі?

7. Запропонуйте ідею наповнення розробленого Вами банку даними іроній із соціальної мережі.



















Немає коментарів:

Дописати коментар