Перегляди сторінки за останній тиждень

Курс "Розвиток інтелектуального капіталу коледжу". Україна

пʼятниця, 2 вересня 2016 р.

Магістри СП, 2 рік навчання

Теми лабораторних занять
з/п
Назва теми
Кількість
годин
1
Законодавче забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні
2
2
Критерії та методи підбору апаратного забезпечення для ефективного функціонування рекламно-інформаційно- дослідницького комплексу в соціально-педагогічної діяльності
2
3
Професійні інформаційні комп'ютерні технології для створення рекламно- інформаційної продукції освітньої діяльності та соціально-значущих матеріалів
2
4
Різновиди електронної та паперової рекламно-інформаційної продукції в залежності від призначення та
2
5
Створення великогабаритної паперової рекламно- інформаційної продукції засобами процесорів, що створюють векторну графіку
4
6
Використання вільно-розповсюдженого програмного забезпечення для створення різноманітної рекламно- інформаційної продукції в роботі соціального педагога
2

Разом
8







5. Самостійна робота
з/п
Назва теми
Кількість
годин
1
Роль та місце рекламно-інформаційних технологій в соціально- педагогічній діяльності соціального педагога
10
2
Засоби масової інформації (ЗМІ) як особливий чинник впливу на спосіб життя людини
10
3
Політологічний, соціологічний та психологічний аспекти феномена засобів масової інформації
10
4
Основні принципи здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері.
10
5
Послідовність використання різних рекламно-
інформаційних форм в одній соціальній структурі як рекламна стратегія
10

Разом
50

Немає коментарів:

Дописати коментар